رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک پرنس ...

تولدت مبارک پرنس ...

کلودیو مارکیزیو جز معدود بازیکنانی است که در تیم شهری که متولد شد بازی می کند، وی متولد 19 ژانویه 1986 در شهر مه گرفته تورینو است. از زمانی که پسر بچه ای کوچک بود تصمیم گرفت فوتبالیست شود و یوونتوس را به عنوان تیمی که هوادارش خواهد بود انتخاب کرد. از دیدن بازی های این تیم بزرگ لذت برد تا خود نیز به این تیم پیوست و بازیکن بانوی پیر شد.

 

همراه تیم جوانان یوونتوس دوران درخشانی را پشت سر گذاشت و در اخرین سال حضورش در رده جوانان به عنوان بهترین هافبک رقابت ها برگزیده شد. وی در فصل 2008، پس از حضور در تیم امپولی به تیم سابقش یوونتوس بازگشت تا همواره بیانکونری باشد. در روزهای پیش از اغاز تمرینات همین فصل، مراسم ازدواجش را با روبرتا جشن گرفت و زندگی مشترکش را اغاز کرد و یک سال بعد پسرش دیوید متولد شد، البته این زوج در مارس 2012 صاحب پسر دوم شان به نام لئوناردو شدند. کلودیو پس از گذراندن دو فصل موفق را در کنار یووه با اثبات شایستگی هایش به تیم ملی کشورش راه یابد و همراه این تیم در جام جهانی افریقای جنوبی 2010 حضور یافت و از ان پس راه پیشرفت و تبدیل شدن به یک ستاره ارزشمند برای او هموارتر از قبل شد.

 

بسیاری او را نزدیک ترین فوتبالیست به خصوصیات اخلاقی الکس می دانند و همواره از او به عنوان بهترین جانشین برای پوشیدن شماره ده یووه یاد کردند. با وجود اثبات شایستگی هایش همچنان چشم های بسیاری درخشش و نمایش انان را زیر نظر گرفته اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: